Shanghai Copak Industry Co., Ltd. Sourcing Office In Shanghai

Shanghai COPAK Industry Co., Ltd. stabilitu in 2015, cù uffiziu di vendita in Shanghai è fabbrica assuciata in Zhejiang.COPAK hè un fornitore prufessiunale di prudutti di imballaggio per alimenti è bevande ecologiche: tazze in PET, buttigli in PET, ciotole di carta, etc.

U nostru uffiziu in shanghai si concentra principalmente in u cummerciu internaziunale è l'approvvigionamentu prufessiunale.In più di CUPS PET, BOTTIGLIE PET, BOWLS DI CARTA, pudemu ancu scambià altri prudutti.A nostra squadra di sourcing prufessiunali pò furnisce prudutti d'alta qualità è prezzu competitivi.Avemu da cunfirmà l'ispezione 100% prima di a spedizione.

U nostru uffiziu di sourcing di Shanghai funziona cum'è u prucessu seguente.

Quandu i clienti volenu qualcosa chì ùn producemu micca (CUP PET, BOTTIGLIA PET E COTTA DI CARTA sò furnite da a nostra fabbrica), cuntrolleremu tutti i dettagli richiesti cumpresi u culore, a forma, l'usu è a stampa o l'imballu, allora pruveremu u pruduttu ghjustu. per voi è uttene u prezzu da e fabbriche.Dopu avè paragunatu a qualità è u prezzu, visiteremu a fabbrica è valuteremu a fabbrica da parechji aspetti cum'è e linee di produzzione, a capacità di produzzione, l'ambiente di a fabbrica è u so persunale è u cuntrollu di qualità.Allora avemu sceltu u dirittu à cooperà.Dopu chì a so pruduzzione hè finita, spederemu ispettori di qualità dedicati per inspeccionà i prudutti.Allora a spedizione pò esse organizata.

Qualchidunu pò esse preoccupatu di a qualità.In fatti, facemu un'ispezione di qualità 100% prima di spedizione.È ancu avemu un sistema di guaranzia di qualità.Sè veramente truvate prublemi cù i nostri prudutti, basta à mandà video è ritratti.Rienderemu merchenzie di bona qualità invece di u pruduttu difettu à voi di novu.

In quantu à u prezzu, deve esse cumpetitiva.Avemu u prezzu dopu à paragunà almenu 15 fabbriche.Ùn avemu mai assai prufittu.Avemu una pulitica di prufittu solu menu di 10%.Semu più familiarizati cù u mercatu cinese è pudemu truvà un bon fornitore per voi.Pudete ancu cumprà tuttu ciò chì vulete da noi, ùn avete micca bisognu di truvà fornitori voi stessu.Pudete sapè chì truvà un fornitore hè cusì cumplessu è ùn hè micca faciule di truvà un bonu.

U nostru staffu pò parlà inglese, spagnolu, arabu.Solu sentite liberu di cuntattateci.E-mail, chat in linea, o chjamate sò tutti accettabili.


Tempu di Postu: Apr-09-2021

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • whatsapp (1)